«Βαδίζεις σε μιαν έρημο. Ακούς ένα πουλί που κελαηδάει. Όσο κι αν είναι απίθανο να εκκρεμεί ένα πουλί στην έρημο, ωστόσο εσύ είσαι υποχρεωμένος να του φτιάξεις ένα δέντρο. Αυτό είναι το ποίημα». ( Κική Δημουλά)
Ίσως επειδή είναι πολύ δύσκολο να ορίσει κανείς τι είναι η ποίηση, ίσως γι’ αυτό να υπάρχουν τόσα ποιήματα που ανιχνεύουν το ρόλο της ίδιας της ποίησης, που στοχάζονται πάνω στη λειτουργία της, που αναζητούν την αλήθεια και την ουσία της.
Επιστρέφοντας από τις διακοπές των Χριστουγέννων, τη Δευτέρα, θα ξεκινήσουμε να μελετάμε αυτή την ενότητα: «Ποιήματα για την ποίηση», ποιήματα ποιητικής, δηλαδή, ποιήματα αυτοναφορικά. . Όπως λέγαμε και στην προηγούμενη ανάρτηση, φέτος στην ύλη μας ανήκουν τα ποιήματα:
· Μαρία Πολυδούρη, «Μόνο γιατί με αγάπησες»
· Νίκος Εγγονόπουλος, «Ποίηση 1948»
· Μανόλης Αναγνωστάκης, «Στο Νίκο Ε… 1949»
· Γιώργης Παυλόπουλος, «Τα Αντικλείδια»,
τα οποία θα τα διδαχτούμε με αυτή τη σειρά.
Την προβληματική της ενότητας θα επιχειρήσουμε να προσεγγίσουμε σήμερα παραθέτοντας και μερικά άλλα ποιήματα για την ποίηση, που το καθένα μάλιστα, με κάποια λογική, θυμίζει και κάποιο από τα ποιήματα του βιβλίου μας. Ό,τι κάναμε και στην προηγούμενη ανάρτηση, δηλαδή,
τα οποία θα τα διδαχτούμε με αυτή τη σειρά.
Την προβληματική της ενότητας θα επιχειρήσουμε να προσεγγίσουμε σήμερα παραθέτοντας και μερικά άλλα ποιήματα για την ποίηση, που το καθένα μάλιστα, με κάποια λογική, θυμίζει και κάποιο από τα ποιήματα του βιβλίου μας. Ό,τι κάναμε και στην προηγούμενη ανάρτηση, δηλαδή,
οπότε ... ετοιμαστείτε για το δεύτερό μας κουίζ ! :-)
1. Μίλτου Σαχτούρη, Ο στρατιώτης ποιητής
Δεν έχω γράψει ποιήματα
μέσα σε κρότους
μέσα σε κρότους
κύλησε η ζωή μου
1. Μίλτου Σαχτούρη, Ο στρατιώτης ποιητής
Δεν έχω γράψει ποιήματα
μέσα σε κρότους
μέσα σε κρότους
κύλησε η ζωή μου
Τη μιαν ημέρα έτρεμα
την άλλη ανατρίχιαζα
μέσα στο φόβο
την άλλη ανατρίχιαζα
μέσα στο φόβο
μέσα στο φόβο
πέρασε η ζωή μου
Δεν έχω γράψει ποιήματα
δεν έχω γράψει ποιήματα
μόνο σταυρούς
σε μνήματα
καρφώνω
2. Κλείτου Κύρου, Η ποίηση ( απόσπασμα)
(…) Σ’ έναν κόσμο συναλλαγών η Ποίηση δε συναλλάσσεται. Σ’ έναν κόσμο φθοράς η Ποίηση παραμένει άφθαρτη Είναι μια αρρώστια που σε σιγοκαίει όπως ο έρωτας και η θέρμη Συμπτώματα: συμπεριφορά παιδιού καθαρό μυαλό και μάτι που τρυπάει σκοτάδια και καπνούς Όπου Ποίηση και αλήθεια Φάρμακο για τη μοναξιά και τους πόνους της καρδιάς Δε χρειάζεται φίλτρο Χρήση εσωτερική Και προπαντός υπόθεση προσωπική (…)
3. Κωστή Γκιμοσούλη, Ένα πετυχημένο ποίημα
Να γράψεις ένα πετυχημένο ποίημα
δεν σημαίνει απαραίτητα
πως είσαι
κάτι παραπάνω από τους άλλους.
Ούτε
άμα γράψεις ένα πετυχημένο ποίημα
σημαίνει αναγκαστικά
πως έχεις κότσια
Κότσια έχουν
οι πυροτεχνουργοί
οι εργολάβοι κηδειών
κι οι ακροβάτες.
Να γράψεις ένα πετυχημάνο ποίημα
σημαίνει μόνο αυτό:
Σφραγίζεις τέλεια ένα χαλασμένο δόντι.
Δηλαδή
κλείνεις με κάτι στερεό
τον άδειο χώρο
που είχε καταλάβει ο πόνος.
4. Κικής Δημουλά, Η αγριοφωνάρα ( απόσπασμα)
(…)
Έφευγες κάθε τόσο μην αφήνοντας
ούτε μια λέξη κάτω απ’ το χαλάκι της εξώπορτας
και με εξώθησες να κλέβω αντικλείδια
από περιφερόμενους λωποδύτες στίχους
για να μπω.
Και ποια η αναγνώριση
Γύρισα μια μέρα απ’ τη σπορά και βρήκα
στο δρόμο πεταμένη την οικοσκευή μου
και όσα είχα επί χάρτου ακουμπήσει
τα έκανες του διωγμού μου περιτύλιγμα
και αιτιολόγησή του.
Άστεγη περιφέρομαι κλειστές οι πόρτες
αγνώμονες οι επιβάτες που στερέωσα
καμώνονται ότι δεν είναι μέσα.
Μέσα είναι.
Αλλού, απ’ τους αγάπησα, δεν έχουν πού να πάνε.
Άγραφων στίχων βρίσκω μισάνοιχτη την πόρτα.
Σπρώχνω ελαφρά το τρίξιμο να μπω
κι από το βάθος βάθος μου απαντά
μια αγριοφωνάρα
πως έχουνε γραφτεί.
πέρασε η ζωή μου
Δεν έχω γράψει ποιήματα
δεν έχω γράψει ποιήματα
μόνο σταυρούς
σε μνήματα
καρφώνω
2. Κλείτου Κύρου, Η ποίηση ( απόσπασμα)
(…) Σ’ έναν κόσμο συναλλαγών η Ποίηση δε συναλλάσσεται. Σ’ έναν κόσμο φθοράς η Ποίηση παραμένει άφθαρτη Είναι μια αρρώστια που σε σιγοκαίει όπως ο έρωτας και η θέρμη Συμπτώματα: συμπεριφορά παιδιού καθαρό μυαλό και μάτι που τρυπάει σκοτάδια και καπνούς Όπου Ποίηση και αλήθεια Φάρμακο για τη μοναξιά και τους πόνους της καρδιάς Δε χρειάζεται φίλτρο Χρήση εσωτερική Και προπαντός υπόθεση προσωπική (…)
3. Κωστή Γκιμοσούλη, Ένα πετυχημένο ποίημα
Να γράψεις ένα πετυχημένο ποίημα
δεν σημαίνει απαραίτητα
πως είσαι
κάτι παραπάνω από τους άλλους.
Ούτε
άμα γράψεις ένα πετυχημένο ποίημα
σημαίνει αναγκαστικά
πως έχεις κότσια
Κότσια έχουν
οι πυροτεχνουργοί
οι εργολάβοι κηδειών
κι οι ακροβάτες.
Να γράψεις ένα πετυχημάνο ποίημα
σημαίνει μόνο αυτό:
Σφραγίζεις τέλεια ένα χαλασμένο δόντι.
Δηλαδή
κλείνεις με κάτι στερεό
τον άδειο χώρο
που είχε καταλάβει ο πόνος.
4. Κικής Δημουλά, Η αγριοφωνάρα ( απόσπασμα)
(…)
Έφευγες κάθε τόσο μην αφήνοντας
ούτε μια λέξη κάτω απ’ το χαλάκι της εξώπορτας
και με εξώθησες να κλέβω αντικλείδια
από περιφερόμενους λωποδύτες στίχους
για να μπω.
Και ποια η αναγνώριση
Γύρισα μια μέρα απ’ τη σπορά και βρήκα
στο δρόμο πεταμένη την οικοσκευή μου
και όσα είχα επί χάρτου ακουμπήσει
τα έκανες του διωγμού μου περιτύλιγμα
και αιτιολόγησή του.
Άστεγη περιφέρομαι κλειστές οι πόρτες
αγνώμονες οι επιβάτες που στερέωσα
καμώνονται ότι δεν είναι μέσα.
Μέσα είναι.
Αλλού, απ’ τους αγάπησα, δεν έχουν πού να πάνε.
Άγραφων στίχων βρίσκω μισάνοιχτη την πόρτα.
Σπρώχνω ελαφρά το τρίξιμο να μπω
κι από το βάθος βάθος μου απαντά
μια αγριοφωνάρα
πως έχουνε γραφτεί.
5. Στρατή Τσίρκα, Δώσε μου το τραγούδι
Ποίηση,
συντρόφισσα με τ’αθόρυβα πέλματα,
μέσ’ απ’ τη σκοτεινήν απόγνωση
των κόσμων σου κράζω:
Δώσε μου το Τραγούδι!
Ήλιος να πυρπολήσει τα μυαλά
των αδερφών μου
και πάνω απ’ τα μικρά τα καθημερινά
να τους υψώσει
στο νόημα του Αιώνα.
(…)
Και πάνω απ’ όλα, πάνω απ’ όλα,
Ποίηση,
δωσ’μου τη δύναμη να φωνάξω:
Τίποτα δεν τελείωσε.
Τώρα αρχινούν
πάνω στη Γη
τα πανανθρώπινα ανθεστήρια.
Και μια και δε μου φαίνεται τόσο δύσκολο να αντιστοιχίσετε το κάθε ποίημα με κάποιο απ’αυτά της ύλης μας, ας βάλουμε και μια δεύτερη ερώτηση για το κουίζ μας: Βρείτε το ορεινό χωριό από το οποίο είναι τραβηγμένες πριν λίγες μέρες οι πανέμορφες φωτογραφίες που μας αφιερώνει η daflek ( Δεν είναι και τόσο δύσκολο. Σε μια πρόσφατη ανάρτηση υπάρχει και βοήθεια :-) )
Λοιπόν, καλή επιτυχία!
23 σχόλια:
Τελικά αποφασίσατε να το χρεοκοπήσετε το μαγαζί!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!
Έχουμε και λέμε!!Το 1 νομίζω ταιριάζει με τον Εγγονόπουλο,διότι μοιράζεται την αδυναμία του ο Σαχτούρης να γράψει ποιήση!!Το 2 θεωρώ ταιριάζει με τον Καβάφη,διότι η ποιήση και στα δύο θεωρείται φάρμακο,το 3 με τον Αναγνωστάκη γιατί έχει μια τροερή ειρωνεία για τα πάντα,το 4 με την Πολυδούρη,γιατί καταρχάς έδχει ένα Εσύ στο οποίο απευθύνεται και έπειτα είναι ποιήα ερωτικό και το 5 με τον Παυλόπουλο διότι νομίζω μοιράζεται το σήμα του κύκλου!!
ΕΛπίζω να είναι σωστά!!ΧΑΧΑ!!!
Όσο για το δεύτερο κουιζ με το οποίο θέλατε να ας δυσκολέψετε έχω να σας πω αυτό!!Οι φωτογραφίες είναι τραβηγένες από το Θροφάρι Κορινθίας όπου έζησε και πέθανε ο Ποιητής Αργύρης Χιόνης!!ΧΑΧΑ!!Έχω δίκιο;
"Πολλοί στίχοι είναι σαν πόρτες - πόρτες κλειστές σ' ερημωμένα σπίτια και πόρτες ανοιχτές σε ήμερες συγυρισμένες ψυχές" Ρίτσος
1=εγγονόπουλος
2=καβαφης
3=πολυδούρη
4=παυλόπουλος
5=αναηνωστακης
Νικο πλάκα μας κάνεις;; ελα!! ειναι ξεκαθαρα το 5 αναγνωστακης! μιλαει για το χαος που μονο ο ποιητης τελικα "φωναζει" μεσω της ποιησης.
το 4 παυλοπουλος γιατί πολύ απλα το θεμα ειναι ιδιο σχεδον. Δεν αντικλειδια, πορτες ανοιχτες-κλειστες. Μη σε μπερδευει που η Κ.Δ έγραφε ερωτικη ποιηση.
Και το 3 πολυδουρη. Σφραγιζει έναν πονο! τον χαμο του αγαπημενου!
Οσο για την ποιηση εμενα ξεκαθαρα την εκφραζει ο καβαφης:"ναρκη του αλγους δοκιμες" !!
υγ: τα αποτελεσματα ποτε θα δοθούν;θελω να προλάβω να πανηγυρισω γιατι την Κυριακη φευγω..
ποιο ειναι το μπλογκ της daflek;
Η ποίηση είναι σαν μια
εξομολόγηση αργά την νύχτα
σ΄ ενα πρόσωπο
που άξαφνα πέθανε
και μεις συνεχίζουμε να μιλάμε
Τασος Λειβαδίτης
-
Δεν λέω και το 5 έχει στοιχεία του Αναγνωστάκη και κάλλιστα θα μπορούσε να είναι ΑΛΛΑ από όλους τους ποιητές που έχουμε ο μόνος με τόσο ειρωνική διάθεση είναι ο Αναγνωστάκης και στο 3 η ειρωνεία για όλους και για όλα είναι έντονη!!΄Όσον αφορά το 4 πράγματι πρέπει να είναι ο ΠΑυλόπουλος αλλά στο πρώτο μισό!!!Στο δεύτερο όμως νομίζω ότι είναι ξεκάθαρα Πολυδούρη!!!Θεωρώ όμως πως το μόνο διφορούμενο σημείο είναι το 4 με το 5!!
ΥΓ:Μη βιάζεσαι μικρή!!ΧΑΧΑΧΑ!!
τι εννοεις το 1ο μισο στο 4; ειναι ολο ίδιο Παυλοπουλος.
Και για ποια ειρωνεια μου μιλας; εδω μιλαει το περιεχομενο και το νοημα απο μονο του. Το 5 ειναι σα να το εγραψε ο Αναγνωστακης. Ακομη και οι ιδεες ("συντροφισσα" αποκαλει την ποιηση) ταιριαζουν με τις δικές του...
Και βέβαια ζητα απο την ποιηση να περιγραψει όλα αυτα τα σκληρα πραγματα που συμβαινουν("δωσ μου δυναμη να φωναξω") όπως αλλοτε και ο Αναγν (ποιος θα μιλησει με πονο για ολα αυτα;).
Ειναι ξεκαθαρα τα πραγματα για μενα... Ελα Διονυση δωσε μου το κύπελο... Είναι θέμα χρονου...:P
Στο 4 το πρώτο μισό του ποιήματος είναι Παυλόπουλος,μετά θυμίζει Πολυδούρη.\
Το 3 είναι ξεκάθρα ειρωνικό!!Δε λέω ταιριάζουν αρκετά στο 5 αλλά τότε το 3 με τι πάει;;Διότι να είναι Πολυδούρη όπως λες δεν είναι με Τ-Ι-Π-Ο-Τ-Α!!!Έστω λοιπόν ότι το 5 πράγματι είναι Αναγνωστάκης,το 3 όμως είναι Παυλόπουλος και το 4 είναι τελικά Πολυδούρη!!
ΥΓ:Κύπελα και μεγαλεία ονειρεύεσαι!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!
μα ειναι ξεκαθαρα πολυδουρη το 3. η πολυδουρη δεν εχει γραψει πολλα σημαντικα και μαλιστα εγραφε για τον ερωτα. στο συγκεκριμενο της ποιημα σφραγιζει μια αγαπη που ποναει και το καταφερνει με την ποιηση.
οσο για το 5 και το 4 ειμαι σιγουρη.
πες μου συγκεκριμενα που σου θυμιζει το 4 πολυδουρη. και που σου θυμιζει το 5 παυλοπουλο. ειναι αδυνατον! πες μου με στιχους συγκεκριμενους...
Η ΘΡΑΣΕΙΑ ΛΟΓΟΚΛΟΠΟΣ
Τελικά
απ'τον ασίγαστο εμφύλιο πόλεμο
μεταξύ του υπάρχω και του παύω
του μιλώ και του σώπασα
η μόνη κερδισμένη είναι
η διάσημη εκείνη πολεμική ανταποκρίτρια
η γραφή.
Θρασύτατη λογοκλόπος ανίερη
αντιγράφει
και το μιλώ και το σώπασα να υπάρχω
επιδέξια παραποιημένο σε
διαρκώ
στου χαρτιού το εχέμυθο αυτί.
(Κική Δημουλά, Τα Εύρετρα)
Μα το 3 δεν μιλάει ούτε για τον έρωτα ούτε για κάτι τέτοιο!!Ειρωνεύεται την κοινωνία!!Εκτός αν εντελώς αυθαίρετα θεωρήθει πως ο πόνος που αναφέρει ο Γκισομούλης είναι ο έρωτας!!Τότε θα παραδεχθώ ότι είναι η Πολουδούρη!!
Στο 4 το κομμάτι είναι αυτό ξεκάθαρα Πολυδούρη!!
Άστεγη περιφέρομαι κλειστές οι πόρτες
αγνώμονες οι επιβάτες που στερέωσα
καμώνονται ότι δεν είναι μέσα.
Μέσα είναι.
Αλλού, απ’ τους αγάπησα, δεν έχουν πού να πάνε.
Άγραφων στίχων βρίσκω μισάνοιχτη την πόρτα.
Σπρώχνω ελαφρά το τρίξιμο να μπω
κι από το βάθος βάθος μου απαντά
μια αγριοφωνάρα
πως έχουνε γραφτεί.
Και κυριως αυτό που κάνει μπαμ ότι μιλάει για τον έρωτα η Δημουλά!!
Αλλού, απ’ τους αγάπησα, δεν έχουν πού να πάνε.
Όσο για το 5 ομολογώ ότι δεν είμαι και πολύ σίγουρος αλλά νομίζω ότι τα παρακάτω σημεία το δείχνουν!!
Δώσε μου το Τραγούδι!
Και πάνω απ’ όλα, πάνω απ’ όλα,
Ποίηση,
δωσ’μου τη δύναμη να φωνάξω:
Τίποτα δεν τελείωσε.
Τώρα αρχινούν
πάνω στη Γη
τα πανανθρώπινα ανθεστήρια.
μου λες οτι κανω αυθαιρεσιες;;;;
δε μιλαει για συγκεκριμενο πονο το 3. μιλαει για ΟΛΟΥΣ τους πονους. μπορει να μη μιλα για ερωτα αλλα μιλα για πονο!
οσο για το 4 οι στιχοι σου δε μιλουν για ερωτα. Το ποιημα ειναι γραμμενο για την ποιηση..
"Άγραφων στίχων βρίσκω μισάνοιχτη την πόρτα.
Σπρώχνω ελαφρά το τρίξιμο να μπω"
Εξαλλου αν οπως λες μοιαζει με την πολυδουρη γιατι μιλαει για τον ερωτα, τοτε σιγουρα αυτος ο ερωτας δε μοιαζει με της πολυδουρη. Εκείνον που σου προσφερει χαρά και ελπίδα κι ας ποναει τελικα!
οι στιχοι σου για το 5 "φωναζουν" Αναγνωστακη.
Δεν λέω ότι κάνεις αυθαιρεσίες,αλλά αν αυθαίρετα θεωρήσουμε χωρίς στοιχεία ότι μιλάει για τον έρωτα τότε ναι είναι η Πολυδούρη!!Το τι όμως μπορεί να είναι ανήκει μόνο στη σφαίρα των υποθέσεων και για αυτό υπάρχουν οι διαφορετικές απόψεις!!Μιλάει λοιπόν για πόνο και πράγματι μπορεί να εννοεί διάφορους πόνους,αλλά προσωπικά όταν λέει πόνος σε αυτό το ποιήμα και σε σχέσει με ότι έχει προηγηθεί στο υπόλοιπο ποιήμα θεωρώ ότι μιλάει για την κοινωνία και τα χάλια και για αυτό αυτονόητα θεωρώ ότι είναι Αναγνωστάκης!!!Από τους ποιητές που προσπαθούμε να ταιριάξουμε ο πιο πολιτικά και κοινωνικά στρατευμένος είναι ο Αναγνωστάκης!!
Το 4 τώρα που το ξαναβλέπω πράγματι δεν μιλάει για έρωτα,απλά με παραπλάνησαν κάποια κομμάτια του!!Νομίζω ότι είναι Παυλόπουλος!!Άρα εδώ με έπεισες!!ΧΑΧΑ!!Χμμμμμ!!!Πάλι είμαι στο δίλλημμα της προηγούμενης ανάρτησης!!Θυμίζουν Αναγνωστάκη αλλά προτιμώ να θεωρήσω το 3 Αναγνωστάκη για τους λόγους που σου είπα,α)για την έντονη κοινωνική ειρωνεία του όπως στο ποιήα "Θεσσαλονίκη μέρες του 69μΧ",β)για την μελαγχολία με την οποία κλείνει το ποιήμα,γ)επειδή μου κάνει σαν να κάνει πιο πολύ κοινωνική κριτική παρά να μιλάει για πόνο!!Όσο για την Πολυδούρη και πάλι διαπιστώνω ότι δεν ταιριάζει και πάλι πουθενά!!Μήπως είναι πουθενά πάλι ο Ρίτσος;;Δεν έχω κάνει Ρίτσο και δεν ξέρω!!
συγκρινουμε συγκεκριμενα ποιηματα οχι τον Αναγνωστακη ως ποιητη. Δες τον μεσα απο το ποιημα της υλης ασε τα αλλα εξω.. μπαααα
Νίκο, Αλς,
Δεν το αποφύγατε κι αυτή τη φορά, ε; Διαβάζω τις διαφωνίες σας, σας παρακολουθώ και μαθαίνω.
Στις απαντήσεις που δώσατε πρώτες ο Νίκος έχει βρει δύο, ενώ η Αλς τέσσερα.
Όσο για τις φωτογραφίες της καλής μας daflek, όχι, Νίκο δεν είναι από το Θροφαρί. Δεν είπαμε ότι ήταν και τόσο κραυγαλέα η απάντηση σε προηγούμενες αναρτήσεις. Κάπου στα σχόλια μπορεί να την ανακαλύψει κανείς. Στα σχόλια πρόσφατης ανάρτησης.
Μακάρι να είχε μπλογκ η daflek, Αλς. Θα είχαμε όλοι πολλά να πάρουμε και να χαρούμε.
Αλς, αν δεν τα πούμε άλλο σήμερα, καλό σου ταξίδι.
Velvet,
Τι ωραίο αποτύπωμα άφησε το πέρασμά σου από τη γειτονιά μας!
Σ' ευχαριστούμε
( Κι αλήθεια, πόσοι ποιητικοί οριμοί έχουν δοθεί και δίνονται για την ποίηση, ε;)
Στέλλα,
Και μετά μιλάς για θρασεία λογοκλόπο, ε; Εδώ εισέβαλες ανάμεσα στον καβγά για το 4ο ποίημα και μέσα στη φασαρία κανένας δεν πήρε είδηση το υπαινικτικό σχόλιό σου!
Μα τι ετοιμότητα, αλήθεια, κάθε φορά!
Ευχαριστούμε, Στέλλα, ευχαριστούμε.
4/5
νικο καταλαβαινεις μαλλον ότι ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ έχεις λαθος όπου έχω δικιο (μάλλον :/)φαε σκονη.. (πλακιζω ε!)
μου ξεφυγε ένα. την προηγούμενη μου ειχαν ξεφυγει 2; την επομένη καμιά! χιχιχι
διονυση να σαι καλα.. αλλα θα μπω το βραδυ για να ψαξω και το χωριο αν δεν το βρει αλλος ως τοτε :)
επισης, εγω το ειδα το σχολιο της Στελλας δεν το σχολιασα;
αληθεια ηθελα να πω κατι.
Ας πουμε εδω η δημουλα μοιαζει με τον αναγνωστακη και με το 5.
"η μόνη κερδισμένη είναι
η διάσημη εκείνη πολεμική ανταποκρίτρια
η γραφή. "
σα να λεει ο αναγν. "ποιος θα μιλησει για ολα αυτα", ο ποιητης θα μιλησει!
σα να λεει ο Τσιρκας "δωσ’μου τη δύναμη να φωνάξω:
Τίποτα δεν τελείωσε." Μόνο η ποιηση μπορει!
Και εδω φαινεται οτι η δημουλα δε γραφει μοναχα ερωτικη ποιηση. Αρα και το 4 δεν ειναι ερωτικη η ποιηση της...
τα λεμε μεταααα
Ναι αλλά παίζεις με αντίπαλο που δεν ΕΙΝΑΙ φιλόλογος!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!Κ Μανεση βάλτε κανα διαγωνισμό ιστορίας και γεωγραφίας!!Τότε θα δούμε αμμοθυέλλες!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!Εξάλλου η λογοτεχνία δεν είναι το φόρτε μου!!Αυτό όμως δεν με εμποδίζει να έχω δίκιο!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!
Κ. Ένοχε συνηθίστε το!!ΧΑΧΑ!!Σε κάθε τέτοια ανάρτηση θα διαφωνούμε!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!
ΥΓ:Στη Σκιάθο;;;;
οχι για να μην λες οτι ειστε ανωτεροι απο τους φιλολογους...
χα!
Ότι είμαστε ανώτεροι είμαστε!!Απλά η λογοτεχνία δεν είναι το φόρτε μας!!Εξάλλου υπάρχετε εσείς για αυτό!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!
ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΟΥΝ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ;;;;;;;;
Λοιπόν, λοιπόν, έχουμε και λέμε:
1. Εγγονόπουλος,
2. Καβάφης,
3. Καβάφης,
4. Παυλόπουλος,
5. Αναγνωστάκης
Ευτυχώς που δεν τα βρήκε ΚΑΙ τα πέντε κανείς, γιατί μόλις συνειδητοποίησα ότι ... ξεχάσαμε να ορίσουμε έπαθλα.
Εννοείται πως ο Νίκος και η Αλς που διασταύρωσαν τα ιπποτικά ξίφη τους αξίζουν ένα τιμητικό έπαινο και το θερμό μας χειροκρότημα!
Οι φωτογραφίες της daflek τραβήχτηκαν στο ορεινό Καπέσοβο και δε μένει παρά 1) να την ευχαριστήσουμε μετά τιμητικού επαίνου, βεβαίως βεβαίως, αλλά και 2) να περιμένουμε και τις επόμενες, συνοδευμένες με αναφορά- παρουσίαση του χωριού ( και ίσως και του κ. Θουκυδίδη:-) )
Δημοσίευση σχολίου